Würth,spol. s r.o je dceřinou společností koncernu Würth se sídlem v Německu, jednoho z největších a nejúspěšnějších dodavatelů montážních prvků, stavební chemie, nářadí a spojovacího materiálu na světě.
Na českém trhu našim B2B zákazníkům produkty té nejvyšší kvality už více jak 25 let.
Máme 100.000 produktů, několik desítek tisíc zákazníků a 300 obchodníků napříč všemi regiony, to už je pořádná porce dat.
Do našeho odvětví přinášíme inovace, systémová řešení, jednou z našich současných priorit je oblast E-Commerce a automatizace, chceme zákazníkům šetřit to, co je nejcennější - jejich ČAS.

V současné době prochází naše společnost změnovým procesem, od kterého si v příštích letech slibujeme významný nárůst obratu.
Naší strategií je zaměření na multikanálový prodej u malých a středních zákazníků. U velkých zákazníků na systémový prodej a KAM business.

Segmentový /divizní manager -Dřevo, Stavba

Hledáme člověka, který bude zodpovědný za přípravu obchodní a produktové strategie pro Segment / Divizi Dřevo, Stavba a který zároveň povede tým produktových specialistů a trenérů.

Pozici definují tato klíčová slova:

Tvorba obchodní strategie, Segment marketing, Produkt management, Marketingový mix, Podpora prodeje

Struktura oddělení:

Vedení týmu cca 10 lidí – produktových specialistů a produktových trenérů pro danou divizi

Co by Vás čekalo:

• Zodpovědnost za přípravu efektivní produktové, segmentové a marketingové strategie společnosti pro divizi
• Příprava produktové, segmentové a marketingové strategie společnosti
• Vytvoření jednotného systému podpory prodeje v oblasti produktové specializace pro Obchod (Obchodní zástupci, Vedoucí obchodních oblastí…)
• Zaměření na B2B business
• Hodně analytické práce
• Umět vyvodit ty správné závěry na základě výstupů z jednotlivých analýz
• Být centrem produktového Know-how společnosti
• Umět prioritizovat a zaměřit se na hlavní drivery růstu
• Přinášet a implementovat produktové inovace
• Řídit životní cykly jednotlivých produktů a produktových řad
• Centrálně a jednotně přistupovat při umisťování produktů a produktových řad na trh s ohledem na multikanálové zaměření společnosti
• Nevhodné produkty a produktové řady vyřazovat nebo nahrazovat novými
• Aktivní spolupráce s obchodní sítí a představiteli jejího managementu při tvorbě strategie
• Být nedílnou součástí tvorby cenové strategie dohromady s oddělením Financí
• Aktivní spolupráce s oddělením nákupu
• Pozice Divizního managera nevede žádné obchodní pozice

Jak jsme si Vás vysnili:

• Jste Leader a umíte svůj tým vést ke správnému cíli
• Máte zkušenosti s Produktovým managementem v B2B
• Víte, co znamená Marketingový mix a jste schopný se svým týmem komplexně obsáhnout všechny jeho části při přípravě strategie
• Rozumíte obchodu a trhu, ale zároveň jste schopný/á analytické a strukturované práce
• Máte nadhled, umíte si vše dobře spočítat a následně prioritizovat, nezaměřovat se na detail, ale na celek.
• Umíte a chcete komunikovat s obchodní části společnosti
• Musíte umět spolupracovat napříč celou společností a být si partnerem
• Umíte se domluvit plynně v anglickém (preferujeme) nebo německém jazyce (každodenní komunikace s kolegy z DE)
• Zajímavé pro nás bude, pokud budete mít základní orientaci v oboru, ale primárně nám jde o Vás, zbytek Vás naučíme.

Na co se můžete určitě těšit:

• Flexibilní pracovní doba
• Budete součástí probíhající změny a motorem v oblasti tvorby strategie – budete součástí budoucího úspěchu společnosti
• Služební vůz i k soukromým účelům
• A k tomu mimo jiné – 5 týdnů dovolené, příspěvek na životní či penzijní pojištění
• Káva na pracovišti zdarma, sleva na naše produkty a další benefity!

Informace o pozici

Místo pracoviště

1, 293 01  Nepřevázka-Nepřevázka, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Vyšší odborné

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá), Němčina (pokročilá)

Zadavatel

Würth, spol. s r.o.

 

Kontakt

Würth, spol. s r.o.
Iva Hromádková

Divize Dřevo/Stavba

Nebojíme se uhodit hřebíček na hlavičku. Mezi naše významné zákazníky patří stavební společnosti a dřevozpracující průmysl (truhláři, výrobci oken, dřevostavby…). Zaměřujeme se na drobné živnostníky, ale i na nadnárodníspolečnosti. Našim cílem je dodávat kvalitní výrobky a být zákazníkovi partnerem.