Würth,spol. s r.o je dceřinou společností koncernu Würth se sídlem v Německu, jednoho z největších a nejúspěšnějších dodavatelů montážních prvků, stavební chemie, nářadí a spojovacího materiálu na světě.
Na českém trhu dodává našich 350 obchodníků pro naše B2B zákazníky produkty té nejvyšší kvality už více jak 25 let.
Würth = obchod a partnerství se zákazníky, to nás odlišuje a jsme v tom výjimeční.
Do našeho odvětví přinášíme inovace, systémová řešení, jednou z našich současných priorit je oblast E-Commerce a automatizace, chceme zákazníkům šetřit to, co je nejcennější - jejich ČAS.
Právě z důvodu rozvoje E-Commerce oblasti hledáme posilu, která si vezme za své nastavení a implementaci EDI u našich zákazníků, bude dbát na správnou funkčnost tak, aby vše plynule běželo a přinášelo našim zákazníkům i obchodníkům v poli nejlepší zákaznickou zkušenost.

E-Procurement specialista

Zajímá Tě práce s EDI?

  • Máš zkušenosti s implemetací a podporou SW?
  • Hovoříš anglicky?
  • Jsi prozákaznicky orientovaný/á?
  • Jsi člověk, který si práci nejraději organizuje sám?

Do našeho rozšiřujícího se týmu eBusiness hledáme nového kolegu/kolegyni s bydlištěm ideálně v Praze.

Tvojí úlohou bude:

  • Analýza, nastavení a implementace EDI u našich zákazníků v celé ČR
  • Odpovědnost za proces implementace a komunikace mezi zákazníkem a centrálou společnosti (DE)
  • Monitoring funkčnosti implementovaného EDI řešení
  • Řešení technických problémů - jejich reporting, prioritizace
  • Administrace master dat a jejich update

Co potřebujeme a co bychom rádi?

  • Nutná je velmi dobrá znalost angličtiny pro komunikaci s centrálou, pokud navíc mluvíš i německy, plus pro Tebe.
  • Potřebné jsou zkušenosti s podporou/implementací SW / aplikací / OS; EDI je výhodou.
  • Zkušenosti s eProcurement systémy jako je SAP Ariba, SupplyOn atd. výhodou.
  • Vyžadujeme nadstandardní znalost aplikací MS Office, zejména MS Excel.
  • Bez ŘP sk.B to nepůjde - jedná se o podporu zákazníků z celé republiky.

Co tě bude určitě těšit:

  • Dobrý tým a úzká spolupráce - ve Würthu si zakládáme na přímé a otevřené komunikaci.
  • Flexibilní práce mimo kancelář.
  • Moderní pracovní vybavení: iPhone s neomezeným voláním, internetem, Notebook.
  • Služební auto, které je možné bez omezení využívat i pro soukromé účely.
  • Mzda a odměny, které nejsou k zahození.
  • Vlastní organizace práce.
  • Standardem je 5 týdnů dovolené, příspěvek na životní a penzijní pojištění, pokud budeš chtít i Multisport karta, sleva na naše produkty a další.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Praha

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, občerstvení na pracovišti, vlastní organizace náplně práce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Würth, spol. s r.o.

Kontakt

Würth, spol. s r.o.
Alena Pavelková