V současné době prochází naše společnost změnovým procesem, od kterého si v příštích letech slibujeme významný nárůst obratu a produktivity. Zejména se to týká produktivity prodejního týmu a zapojení multikanálové prodejní strategie.

Máme cca 350 lidí v obchodu (Obchodní zástupci), 16 poboček, online prodej (e-shop…), systémové produkty (KANBAN, výdejní automaty…) a Telesales. Společnost má zákaznický kmen cca 70.000 zákazníků. K tomu všemu náš sortiment obsahuje cca 100.000 produktů od spojovacího materiálu, stavební chemii, přes vybavení autodílen až po profi nářadí nebo dodávky přímo do výroby.

Hledáme člověka na pozici v nově vytvářeném týmu Sales Rep Controlling (prodejní controlling), který je nedílnou součástí oddělení Sales Operations. Aktivity oddělení Sales Operations jsou klíčové pro podporu a optimalizaci prodejních aktivit. Konkrétně bude tým Sales Rep Controlling důležitým článkem jak v procesu nastavení vhodných kritérií pro posuzování prodejních aktivit, tak i v jejich následném monitorování a vyhodnocování. Další podstatnou a navazující aktivitou je oblast controllingu a monitoringu vývoje zákaznického kmene ve všech jeho aspektech.

Specialista sales controllingu

Pozici definují tako klíčová slova:

produktivita a efektivita prodejního týmu, multikanálový prodej, controllingové aktivity, datové analýzy

Struktura oddělení:

  • Tým Sales Rep Controlling bude tvořen 2 lidmi a je nedílnou součástí oddělení Sales Operations.
  • Dalšími součástmi oddělení Sales Operations jsou: zákaznické servisy (back-office pro obchodní zástupce a zákazníky), customer management (správa zákazníků orietovaný na správnou alokaci a čerpání potenciálu zákazníků), development (sběr zpětné vazby s cílem zefektivňovat procesy, systémové funkcionality, případně řízení a dodávku projektů s významným dopadem do obchodu)
  • Budete přímo reportovat manažerovi oddělení Sales Operations

Co Vás čeká:

  • Především analytická práce s prodejními daty s ohledem na výkonnost prodejního týmu (obraty a marže obchodních zástupců, oblastí, regionů atd.)
  • Analýzy prodejů na úrovní odvětových divizí dle sortimentu a jeho rozšiřování
  • Rozbory dat o aktivitě obchodních zástupců v návaznosti na plánování obchodních jízd a následná komunikace výsledků směrem k vedení prodejního týmu
  • Posuzování prodeje s ohledem na multikanálovou strategie včetně hodnocení efektivity jednotlivých kanálů
  • Navrhování smysluplných klíčových ukazatelů (KPI), které budou sloužit jako indikátory výkonnosti a umožní dosahování stanovených cílů
  • Zapojení do plánovacího procesu – stanovení cílů pro prodejní tým a provádění následných souvisejících controllingových aktivit
  • Analýza prodejních oblastí (počet i jejich struktura) a návrhy na jejich optimalizaci
  • Komunikace s kolegy z prodejního týmu, z divizní podpory i v rámci Sales Operations oddělení ohledně stavu a vývoje klíčových ukazatelů prodejního týmu
  • Velmi těsná kooperace s týmem Customer managementu
  • Primárním interním zákazníkem pro Sales controlling je Obchodní ředitel, Regionální manažeři a Oblastní vedoucí prodeje.

Váš ideální profil:

  • Jste analytický typ se schopností jasně komunikovat výsledky v rámci týmu i směrem k ostatním kolegům
  • Máte zkušenosti s analýzou dat
  • Sice máte rád/a detail, ale zároveň máte schopnost vidět věci s nadhledem a dávat je to kontextu
  • Umíte sdělovat a diskutovat nepříjemné věci přímo těm, kterých se týkají
  • Jste týmový hráč
  • Umíte nastandardně pracovat s Excelem - opravdu nadstandardně!
  • Výhodou je zkušenost se SAP (nikoliv podmínkou)
  • Domluvíte se anglicky nebo německy (komunikace s kolegy v Německu)

Na co se můžete určitě těšit:

  • Flexibilní pracovní doba
  • Budete součástí probíhající změny s možností ovlivňovat její průběh s dopadem na prodejní tým – budete součástí budoucího úspěchu společnosti
  • Káva na pracovišti zdarma
  • Multisport karta, dotované obědy a sleva na naše produkty!
  • A k tomu mimo jiné – 5 týdnů dovolené či příspěvek na penzijní pojištění

Pokud jste přesvědčený/á, že je to práce přímo pro Vás, určitě se nám ozěte!

Stačí vyplnit odpovědní formuář a přiložit svůj životopis.
Každému odpovíme!

Informace o pozici

Místo pracoviště

136, 293 01  Nepřevázka-Nepřevázka, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, občerstvení na pracovišti, vlastní organizace náplně práce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá), Němčina (středně pokročilá)

Zadavatel

Würth, spol. s r.o.

 

Kontakt

Würth, spol. s r.o.
Alena Pavelková

Centrála

Centrála společnosti Würth, spol. s r.o.je inspirativním místem zajišťující osobní i pracovní pohodu. Přidejte se k téměř 500 spokojených zaměstnanců. Budova centrály funguje zároveň i jako galerie, kde se setkává umění přímo s pracovním prostředím. Navazuje tak na filozofii Reinholda Würtha jejíž cílem je obohacení kvality života zaměstnanců, návštěvníků budovy a zájemců o kulturu.